Zakladatel společnosti Microsoft, patří mezi nemnoho lidí, kteří mají vysoké IQ i EQ. V 18 letech si podal přihlášky na 3 prestižní univerzity v USA: Princeston, Harvard a Yale. V testu logiky měl 1 590 bodů z 1 600 možných bodů, což odpovídá cca IQ 170. Na všechny tři univerzity byl přijat, vybral si Harvard. Nedokončil ho, neboť se svým kamarádem Paulem Allenem, začal podnikat. Jakými myšlenkami se řídí při vedení lidí?
„Pro líné lidi vybírám těžkou práci. Protože líní lidé najdou nejlehčí řešení, jak ji zvládnout.“
„Předtím, než jste se narodili, vaši rodiče nebyli tak nudní, jako jsou dnes. Jsou tak nudní, protože platí účty, perou vaše oblečení a poslouchají vaše řeči o tom, jak jste úžasní. Proto dříve, než vyrazíte zachraňovat deštné pralesy před krvelačnými parazity z generace vašich rodičů, ukliďte si pokoj.“
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.